Česta pitanja

Česta pitanja

 

Kako se registrovati na PERO Zenica d.o.o. online shop?

Upute za registraciju možete pronaći na stranici Registracija.

Koje podatke moram unijeti za registraciju?

Da bi se registrovali morate unijeti svoje ime i prezime, e-mail adresu, izabrati svoju jednistvenu lozinku.

Mogu li kupovati ako nisam registrovan?

Kupovinu na online shopu možete izvršiti kao registrovani korisnik i kao gost.

Kako napraviti narudžbu na vašoj stranici?

Upute za kreiranje narudžbe možete pronaći na stranici Kako kreirati narudžbu?

Koliko vremena je potrebno da dobijem svoju pošiljku?

PERO Zenica d.o.o. će nastojati da kupljene proizvode ili robu isporuči u najkraćem mogućem vremenskom periodu ili po zahtjevu kupca na željeni datum.

Kako mogu doći do artikala koje naručim na shopu?

PERO Zenica d.o.o. vrši dostavu artikala na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine, a također naručenu robu možete preuzeti lično u poslovnom centru u Zenici, Sarajevska 97.

Nisam siguran jeste li primili moju narudžbu?

Kopiju vaše narudžbe dobijate na svoju e-mail adresu. Istu možete isprintati.

Šta moram imati spremno kada dostavljač dođe na moju adresu?

Prilikom prijema pošiljke poželjno bi bilo da imate kopiju vaše narudžbe.

Šta ako nisam kod kuće za vrijeme dostave?

Dostavljač će vas nazvati minimalno trideset minuta prije dolaska da provjeri da li ste na vašoj adresi. Prilikom kupovine vi također možete naznačiti datum dostave po vašem nahođenju.

Kojim karticama mogu platiti putem interneta?

Kartice kojima možete platiti su VISA, MasterCard i Maestro.

Šta je Internet prodaja i dostava?

Kupovina artikala preko stranice PERO Zenica d.o.o. online shop uz mogućnost dostave istih na adresu.

Koliko je online plaćanje sigurno?

Ako želite da znate više o sigurnosti plaćanja putem interneta na stranici PERO Zenica d.o.o. možete otići na slijedeću stranicu.

Proizvod koji želim kupiti nemate u zalihi, šta mogu učiniti?

Potrebno je samo da kontaktirate naše osoblje putem emaila [email protected] ili na broj telefona +387 32 443 411

Mogu li promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?

Narudžbu je moguće poništiti ili promijeniti do trenutka kada je naručena roba utovarena i kreće na vašu adresu.

Kako vratiti zaboravljeno ime ili šifru?

Prilikom prijave, pored kvadrata „Prijava“ s desne strane postoji link pod nazivom.”Zaboravili ste šifru?”. Kada kliknete na njega otvoriti će vam se novi prozor gdje je dovoljno da samo ukucate vašu e-mail adresu, nakon toga će Vam doći email da resetujete Vašu lozinku.

Promijenio sam adresu stanovanja. Moram li se ponovo registrovati?

Ne, ne morate se ponovo registrovati. Potrebno je samo da ažurirate vaš profil i napisati novu adresu.

Kako promijeniti šifru?

Potrebno je samo da odete na Moj Profil gdje možete promijeniti svoju šifru.

Kako mogu provjeriti dostupnost određenog artikla?

Artikle koje nemamo na stanju nije moguće ubaciti u korpu. Ukoliko postoji potreba za određenim artiklom možete nam se na email adresu [email protected] ili na broj telefona +387 32 443 411

Mogu li lično doći u neku od vaših poslovnica da vratim kupljeni artikl?

Artikle je moguće vratiti jedino u centralni poslovni centar Zenici na adresu Sarajevska 97 ili poslati putem brze pošte u čijem slučaju kupac snosi troškove transporta.

Šta uraditi ukoliko ste unijeli pogrešne podatke za plaćanje?

Uplatu sa pogrešnim podacima nije moguće izvršiti, sistem online shopa blokira takve uplate

Šta uraditi ukoliko naručena roba nije došla na vrijeme?

U tom slučaju potrebno je obratiti se našem osoblju na telefonsku liniju +387 32 443 411 ili na email [email protected]

Imam primjedbu na svoju narudžbu, gdje se trebam obratiti?

Možete nam se obratiti na stranici na email [email protected], na broj telefona +387 32 443 411 ili na društvenim mrežama.

Stigao mi je neispravan artikl, šta uraditi?

Možete nam se obratiti na email [email protected] ili na broj telefona +387 32 443 411.

Zašto je potrebno unijeti sve podatke prilikom registracije?

Svi podaci su potrebni da bi mogli dostaviti kupljene artikle na vašu adresu ili u slučaju iznenadnih promjena da vas možemo kontaktirati.

Kako pravim narudžbu?

Potrebno je da se registrujete na stranici online shopa, zatim je potrebno je da artikle koje želite kupiti ubacite u vašu korpu i na kraju da finalizirate vašu kupovinu. Detaljnije upute možete pogledati na stranici Kako kreirati narudžbu?

Moram li prihvatiti oštećenu robu?

Prilikom preuzimanja robe koju ste naručili, preporučavamo vam da odmah pregledate istu. Ukoliko uočite oštećenja možete nam se obratiti na email [email protected] ili na broj telefona +387 32 443 411.

Koji je minimalni iznos narudžbe?

Minimalni iznos narudžbe na stranici PERO Zenica d.o.o. online shopu je 20 KM.

Kolika je garancija na kupljeni artikl na stranici shopa?

Garancija zavisi od davaoca garancije, a naznačena je na svakom artiklu.