Set reznog alata MS180/211 (2 lanca+vodilica) STIHL

Set reznog alata MS180/211 (2 lanca+vodilica) STIHL

List za kružnu pilu 216x30 mm 24Z Multimaterial NORTON Clipper

List za kružnu pilu 216x30 mm 24Z Multimaterial NORTON Clipper

SERVISNI SET 5 MS 290/310/390 filter goriva,zraka,svječica STIHL

SERVISNI SET 5 MS 290/310/390 filter goriva,zraka,svječica STIHL
Za benzinske motorne pile STIHL MS 290, MS 310, MS 390
U setu su standardne kom...Pregledaj potpun opis proizvoda

29,50 KM
Dostupnost: Dostupno
SKU
515677

SERVISNI SET 5 MS 290/310/390 filter goriva,zraka,svječica STIHL
Za benzinske motorne pile STIHL MS 290, MS 310, MS 390
U setu su standardne komponente za održavanje motorne pile
U setu je filter zraka, svjećica i filter goriva
Jednostavna izmjena sastavnica pomoću kombiniranog ključa
Filter goriva lako se može izmijeniti pomoću kartonske kuke koja je uključena u set
SERVISNI SET ZA STIHL MOTORNE BENZINSKE PILE MS 290, MS 310, MS 390 ZA REDOVNO ODRŽAVANJE I DUŽI RADNI VIJEK PILE
Pomoću SERVISNOG SETA 5 za STIHL benzinske motorne pile MS 290, MS 310 i MS 390 možete sami izvršiti jednostavne radove održavanja. Ovo proaktivno i redovito standardno održavanje, poput zamjene filtera zraka i gorivo kao i svjećice, produžuje vijek trajanja vaše motorne pile. Na taj način sami osiguravate da dijelovi uređaja budu čisti i bez oštećenja te da motor vaše motorne pile uvijek radi pouzdano i s optimalnim performansama.
STIHL servisni set 5 za STIHL MS 290, MS 310, MS 390 uključuje sljedeće komponente za standardno održavanje:
Filter zraka
Svjećica
Filter goriva
STIHL filter zraka nudi visoku kvalitetu samog filtera što znači da je izuzetno otporan kod različitih uvjeta rada. Grube čestice prljavštine i nečistoća ostaju na površini, dok se sitne čestice zadržavaju unutar filtera. To pouzdano štiti motor motorne pile od prodora abrazivne prašine. Time su performanse motora uvijek na visokoj razini, potrošnja je niska i možete nastaviti rad s vašom motornom pilom.
Kako bi se performanse uređaja zadržale na visokoj razini, također je poželjno redovito mijenjati svjećicu. To je osnova za čisto sagorijevanje u motoru. Filter goriva zadržava gorivo bez stranih čestica prije nego što uđe u motor. Na taj način štiti motor i osigurava dulji radni vijek samog uređaja. Filter se mora redovito mijenjati kako bi uređaj pouzdano funkcionirao.
Za zamjenu filtera zraka i svjećice najbolje je koristiti praktični kombinirani ključ koji ste dobili s vašom STIHL motornom pilom. Kartonska kuka integrirana je u pakiranje samog servisnog seta. To vam omogućuje jednostavno uklanjanje i zamjenu filtera za gorivo. Za to vam sada ne trebaju nikakvi dodatni alati.

Dostava za pakete (kg) KM
od 0 do 10 kg 12,00
od 10 do 20 kg 12,00
od 20 do 30 kg 13,00
od 30 do 40 kg 26,00
od 40 do 50 kg 29,00
od 50 do 70 kg 40,00
od 70 do 80 kg 50,00
od 80 do 100 kg 53,00
od 100 do 150 kg 60,00
od 150 do 250 kg 66,00
od 250 do 300 kg 75,00
od 300 do 400 kg 85,00
od 400 do 500 kg 120,00
od 500 do 600 kg 140,00

*Besplatna isporuka artikala do 20 km udaljenosti od naših poslovnih centara.

*Minimalni iznos narudžbe je 20KM.

UPC kartično plaćanje

UPC sistem kartičnog plaćanja je usluga Raiffeisen banke koja omogućava elektronsku trgovinu uz prihvat MasterCard i Visa kartica prema najvišim svjetskim standardima sigurnosti. Omogućeno je da plaćate iz bilo kojeg dijela svijeta tim karticama bez obzira koja banka je izdavalac kartice. Plaćanje možete izvršiti bez obzira da li je riječ o debitnim, kreditnim, shopping ili revolving karticama.

Kartice za plaćanje

Plaćanje pouzećem na adresi

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe platite gotovinom prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu preuzmete. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.

Virmansko plaćanje

Na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva, mobilnog bankarstva, putem banke ili pošte. Po zaprimljenoj uplati, šaljemo vam naručene proizvode dostavom na naznačenu adresu. Ukoliko ste se odlučili za preuzimanje robe u poslovnici, istu ćemo Vam pripremiti i obavijestiti Vas o vremenu preuzimanja.

Kupac je dužan da obavijesti prodavca ukoliko je roba oštećena prilikom transporta ili ukoliko proizvod ne odgovara karakteristikama koje je naručio kupac. U tom slučaju prodavac će u što kraćem roku provjeriti stanje pošiljke i poslati novu, odnosno kupac će moći da zamijeni proizvod ili vrati u zamjenu za novac unutar 8 dana od preuzimanja robe. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe unutar 8 dana od preuzimanja, da je proizvod kojeg ste naručili neispravan, molimo Vas da nas kontaktirate i pošaljite informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom i opisom na email [email protected], ili nas pozovite na +387 32 443 411 ili putem društvenih mreža.

⚠ Napomena: Prikazane cijene na Webshopu važe samo ukoliko se isporučuje iz Prodajnog centra u Zenici. Za sve ostale Prodajne centre i dostavu, cijena na upit [email protected] ! ⚠


Minimalni iznos za besplatnu dostavu 20 km od Prodajnog centra iznosi 20 KM