Filter HYDRA 3/4 'RLH90 PVC Mrežica ATLAS

Filter HYDRA 3/4 'RLH90 PVC Mrežica ATLAS

Uložak karbonski 10' SX CB-EC CTO 10MCR Senior ATLAS

Uložak karbonski 10' SX CB-EC CTO 10MCR Senior ATLAS

Filter za veš mašinu ATLAS

Filter za perilicu (WMF) je sustav dizajniran za zaštitu strojeva za pranje od kamenca. Osim što smanjuje potrošnju deterdženta, štedi i energiju. Jed...Pregledaj potpun opis proizvoda

25,00 KM
Dostupnost: Dostupno
SKU
722382

Filter za perilicu (WMF) je sustav dizajniran za zaštitu strojeva za pranje od kamenca. Osim što smanjuje potrošnju deterdženta, štedi i energiju. Jednostavna ugradnja za 2 min.
Prednosti ugradnje Filtera za perilicu:
Omekšava vodu
Štiti dijelove perilice koji su u dodiru sa vodom od kamenca
Smanjuje troškove servisiranja perilice
Smanjuje potrošnju deterdženta
Produljuje ukupni vijek trajanja perilice
Smanjuje potrošnju struje
Omogućuje da veš (rublje) bude mekši
Lako se ugrađuje
Dug vijek trajanja, cca. 120 pranja, cca.6 mjeseci
Doprinosi zaštiti okoliša manjom potrošnjom deterdženta i CO2.
Postupak ugradnje:
Zatvorite vodu na slavini perilice
Skinite crijevo od vode. Pazite na vodu u crijevu i držite ga uspravno
Na slavinu navijete Filter, obavezno sa brtvom iz originalnog pakovanja
Stegnite do kraja rukom, bez upotrebe kliješta
Crijevo od vode navijte na Filter, obavezno sa brtvom
Pustite vodu i provjerite da li voda kapi na ulazu/izlazu WMF-a
Ako jeste, dodatno dotegnite WMF, ili provjerite da li ste stavili brtvu
Perilica je ponovno spremna za rad.
Karakteristike:
Maksimalni radni tlak: 7 bar (101 psi)
Maksimalna radna temperatura: 35°C (95°f)
Minimalna radna temperatura: 4°C (39,2°F)
Maksimalna ukupna tvrdoća: 50°F (500 ppm CaCO3)
Netoksični materijali, prikladni za vodu za piće
Glava: pojačani propilen
Posuda: SAN
Prsten: EPDM
Ravna brtva: PVC
Materijal za tretiranje: natrij polifosfat kristali.
VAŽNO:
Uspite deterdžent, ali smanjite uobičajenu mjeru za 30-40%
Nakon prvog pranja pregledajte rublje. Ako ste zadovoljni njegovim izgledom i mekoćom, prilikom sljedećeg pokušajte staviti još malo manje deterdženta, da pokušate dodatno smanjiti potrošnju. Ako niste zadovoljni, možda ste stavili premalo ili previše deterdženta. Pokušajte ponovo, s laganim dodavanjem ili oduzimanjem količine, dok ne budete zadovoljni rezultatom.
Razlog: Voda je u različitim krajevima različite tvrdoće, od manje do ekstremno tvrde. Zbog toga trebate na početku par puta testirati količinu deterdženta koju sipate kako bi došli do najboljeg rezultata. Rezultat ovisi o tvrdoći vode, a ne o Filteru za perilicu.

Dostava za pakete (kg) KM
od 0 do 10 kg 12,00
od 10 do 20 kg 12,00
od 20 do 30 kg 13,00
od 30 do 40 kg 26,00
od 40 do 50 kg 29,00
od 50 do 70 kg 40,00
od 70 do 80 kg 50,00
od 80 do 100 kg 53,00
od 100 do 150 kg 60,00
od 150 do 250 kg 66,00
od 250 do 300 kg 75,00
od 300 do 400 kg 85,00
od 400 do 500 kg 120,00
od 500 do 600 kg 140,00

*Besplatna isporuka artikala do 20 km udaljenosti od naših poslovnih centara.

*Minimalni iznos narudžbe je 20KM.

UPC kartično plaćanje

UPC sistem kartičnog plaćanja je usluga Raiffeisen banke koja omogućava elektronsku trgovinu uz prihvat MasterCard i Visa kartica prema najvišim svjetskim standardima sigurnosti. Omogućeno je da plaćate iz bilo kojeg dijela svijeta tim karticama bez obzira koja banka je izdavalac kartice. Plaćanje možete izvršiti bez obzira da li je riječ o debitnim, kreditnim, shopping ili revolving karticama.

Kartice za plaćanje

Plaćanje pouzećem na adresi

Opcija plaćanja pouzećem vam omogućava da iznos narudžbe platite gotovinom prilikom same dostave na navedenu adresu, tek kada robu preuzmete. Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu.

Virmansko plaćanje

Na svoju e-mail adresu dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva, mobilnog bankarstva, putem banke ili pošte. Po zaprimljenoj uplati, šaljemo vam naručene proizvode dostavom na naznačenu adresu. Ukoliko ste se odlučili za preuzimanje robe u poslovnici, istu ćemo Vam pripremiti i obavijestiti Vas o vremenu preuzimanja.

Kupac je dužan da obavijesti prodavca ukoliko je roba oštećena prilikom transporta ili ukoliko proizvod ne odgovara karakteristikama koje je naručio kupac. U tom slučaju prodavac će u što kraćem roku provjeriti stanje pošiljke i poslati novu, odnosno kupac će moći da zamijeni proizvod ili vrati u zamjenu za novac unutar 8 dana od preuzimanja robe. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom s kojim je proizvod bio originalno isporučen.

Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe unutar 8 dana od preuzimanja, da je proizvod kojeg ste naručili neispravan, molimo Vas da nas kontaktirate i pošaljite informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili Vašim korisničkim imenom i opisom na email [email protected], ili nas pozovite na +387 32 443 411 ili putem društvenih mreža.

⚠ Napomena: Prikazane cijene na Webshopu važe samo ukoliko se isporučuje iz Prodajnog centra u Zenici. Za sve ostale Prodajne centre i dostavu, cijena na upit [email protected] ! ⚠


Minimalni iznos za besplatnu dostavu 20 km od Prodajnog centra iznosi 20 KM